I LOOK AT MYSELF, AND LAUGH LIKE YOU DO

Kom precis hem från Malmö, trevlig stad det där, ser likadan ut som alla andra städer osv. Shoppade lite lite lite, bla en ny töjning, på tal om de, jag funderar på om jag ska fortsätta med att töja högerörat, eller bara vänsterörat. Hm. Sedan en vit topp med spets, sommar style.
'
+Min mobil är sönder den går inte att starta, och garantin gäller inte. Jag har inga nummer eller något på den jag har nu, men orkar inte bry mig om det. Alltså måste jag köpa ny mobil igen, fuck, har inte haft den andra i ett år ännu. Aja, That's it.
'

Kommentarer
Postat av: Sam ~ *

Nice bild yo!

Mobiler är onda. :c

2012-04-22 @ 00:21:37
URL: http://samspooky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0