OH FUCK, I HATE JOKES

Har fått frågan förr, gjorde de ont att ta medusa?

Jag hade föreställt mig att det skulle pissa blod, och att det skulle göra verkligen fruktansvärt ont, 10/10 på "smärtskalan". Det enda som gjorde ont var när han tryckte kanylen igenom läppen. Men det kändes ingenting när han satte dit smycket, och det blödde absolut ingenting, konstigt.
Men efteråt var kroppen i "chock" så det kändes som om jag skulle svimma, dock inte för att de gjorde ont.

+ att läppen svullnade upp så man får as snygga & stora läppar för ett tag, ohhhh!
'
Jag kan inte avgöra ifall svart eller silvrig piercing är snyggast, men just nu passar den svarta till mina töjningar.
'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0