YOU AND ME AND A BOTTLE OF WINE

Yes! Äntligen klar, har städat hela huset, nu ska jag snart bara slänga ihop lite chokladpudding så att den hinner bli klar tills alla polare kommer. Whio, kommer bli så GRYMT.
'
Sedan ringde det även en från Vöikers (innebandy klubb) som ville varva mig, As roligt för mig! Dock är jag en fegis när det gäller sånt, "Tänk om det går skit för mig osv", Sådana otrevliga tankar dyker ju upp. Usch fy! Aja, får se om jag byter klubb... NU ÄR DET JU VALBORG SÅ ALL IN. Nah, eller ungefär.
'
Detta skulle egentligen bara bli ett inlägg där jag visade upp denna outfiten. Skulle prova att klä mig lite, "ah jag vet inte"... Detta ska jag inte ha ikväll för den delen heller.
'

Kommentarer
Postat av: a

du får INTE sluta i alvesta !!!!!

2012-05-03 @ 21:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0