If you never get hurt, you always have fun.

Nu råååkade jag radera hela inlägget där jag skrev hur irriterad jag var, detta gjorde ju inte saken bättre!?
gud eller djävulen måste seriöst hata mig just nu, känner mig -->  :@!##%&/()
'
Det kanske va ödet som menade att jag inte skulle lägga upp inlägget, skit samma nu gör jag det ändå..
'
'
Jag STÖR MIG seriöst på folk som gillar "länken där man har delat fotot" istället för att gilla själva bilden/fotot som man har lagt upp. (På facebook). synd om mig, :cc

Tillexempel här, där dom gillar själva länken istället för själva "profilbilden"

Undra hur många som fattade detta inlägget, var bara tvungen. ppeace.

Kommentarer
Postat av: Louise

:P Haha, hoppas du blir på bättre humör snart..

2012-01-24 @ 21:23:44
URL: http://wizy.blogg.se/
Postat av: EpicWaste

sv: sjuukt bra ja!!

aah jag har alla i season 2 förutom de sista avsnittet, borde komma ut snart, tycker man :/

2012-01-24 @ 22:41:30
URL: http://epicwaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0