HEJSANDETTASUGERANALFAN

Har ett arbete på runt 1000sidor som ska vara inlämnat imorgon. Seg som jag är har jag bara börjat lite smått så tänkte göra klart det ikväll. NU. Men nej, nu går det inte att skriva något i dokumentet och jag kan inte kopiera skiten heller. Fan. Jag oooooooooorkar inteeeeeeeeeeee.
'
Det som gör de mer irriterande är att vara gång jag kopierat och ska klistra in så kommer detta upp
"IT'S ABOUT TO DANCE IN THE RAIN". Fan, du kan väl ställa sig och dansa i regnet själv.
'
Nej, jag orkar inte. hallå, det är synd om mig... och jag tänker inte lägga upp någon jävla bild på hur irriterad jag är heller för den delen. dööööööödöödödödödöödödödööööööö, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0