AS HE GOES LEFT AND YOU STAY RIGHT.

Kanske borde ta lite nya ego piccs, men nej, inte så sugen på det. Ni får leva på mina gammla bilder. Haha!
Just nu har jag precis bokat tid till kursen på trafikskolan så jag kan börja övningsköra, scary shit. o: 
På fredag ska jag ju på fest, men nu ska jag ju på den kursen på lördag klockan 09:30 :((
Så jag får ta det lilla lugna? eller inte. Haha. Nog tjat om det.
 
Ska lira innebandy ikväll, hoppas det blir kul för jag pallar inte med om det är drygt. eller vem gör't.
Sedan ska jag nog plugga lite faktiskt, är ju en duktig chey, försöker iallafall. Det blir roligare så. 
+ att jag har ett bränn märke på armen, fuuck. Och ett blåmärke på benet :((
 
Och alla fucking låtar jag lyssnar på är så sjukt uttjatade!!!!! Behöver nya, lämna ett tips? :*
tipsar någon mig om "I love it" så dör jag, den suger suger suger!!!
 
 
+saknar Öland och Milliegarne. Ångrar att jag mest gick runt och var dryg, men det var väl pga en person, så det hade jag väl rätt till! Det gäller väl bara att vara extra glad nästa år. Det var ändå underbart att vara iväg.
underbara bilder, Det var vackert. kärlek.<3  
 
öland.<3

öland.<3
 
Milliegarne.<3

Milliegarne.<3

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0