HÄLFTEN AV ER HADE JU DÖTT, SYND FÖR ER'

Det hade varit så skönt ifall jag hade kunnat skriva och lägga upp vad som helst här, att kunna dela med mig av mitt liv lite för mycket. Men nej det går inte för då misstolkar väl varenda jävel vad jag egentligen menar, och anser  att det jag skriver är riktat mot dom själva när dem inte behöver ha med saken att göra, sedan ställer frågor som jag inte kan eller vill svara på. Tex, Att slänga upp mina tankar i ett inlägg, hälften av er hade ju dött. synd för er.  Man måste hela tiden anpassa sig efter andra människor vare sig man vill eller inte, samma sak gäller med texter. Svårt att förklara vad jag menar, men fattar ni så fattar ni.
Tolka inlägget som ni vill så länge ni tolkar de rätt, det lät svårt.


Kommentarer
Postat av: frida

bilden <3 <3 <3

Svar: texten by myself, hahahahahha<3<3<3
Elin Pettersson

2012-07-12 @ 13:00:03
URL: http://friida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0