DET HJÄLPER INTE ATT SKJUTA

-Ifall du inte har rätt teknik med att sikta.
'
Goddag, varsågod för världens uppdatering idag, vaknade as trött, drog mig upp mot skolan hade matte nationella, vilket för den delen gick åt helvete, men jag orkar inte bry mig. 
Nu har jag precis sovit i någon timme, har feber och världens fetaste huvudvärk, och mina kinder sticker plus att jag det gör ont i tinningen då och då. Kommer bli mera sjuk känns de som, jag ooorkar inte, sha la laa, "godnatt"
+Drömde en helt fuckkad dröm också, som var sjukt verklig och underbart konstig.

Kommentarer
Postat av: Amandah

haha sova är ju gott. :) samma planer idag? haha :D



/ Amandah

2012-05-16 @ 13:44:44
URL: http://exeggutor.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0