Det är mörkt och kallt här hos mig men du har sånt som gör det ljust igen...

Mondaaaaaaaay. Tror jag älskar att åka buss, eller vad som egentligen, bil funkar också. Man bara sätter sig, sätter i hörlurarna och lyssnar, lyssnar på någon grym låt samtidigt som man åker iväg.
Man liksom flyr för stunden, man får ro att tänka, är det inte så? 
 
Drömde yttligare en cp dröm, jag vaknar liksom upp med den känslan som jag har i drömmen.
Vilket är as jobbigt om jag drömmer en dröm där jag är t.ex besviken.
Så idag vaknade jag och var besviken pga av min dröm.

Haha, händer inte detta alla? Det är väl min hjärna som blandar ihop dåtid/nutid/och fuckkade känslor. fy!
Ska iallafall dra mig ut på en promenad med Matilda snart, rensa tankarna lite, u know. Behövs!
 


 
"Men jag lovar att vara stark och jag lovar att vara god
jag kan lova hela världen att jag står vid mitt ord
I en hundradels sekund tränger ljuset fram
och jag ser vad jag gör när jag är i din famn."
Slutsats: Fake.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0