TAKE MY HAND AND RUN FAST

När du höll min hand i fredags skulle vi bara ha flytt.
 
Vill inte till skolan för där är jag dryg, och alla andra är säkert också dryga. Hoppas inte det.
Det är jobbigt att vara dryg bland drygt folk. Man behöver ju massa glädje fattar ni väl!!!! Så hallå, blö. 
Någon gullig som vill sälja lite glädje till mig?<33333333333333 
Vill ha helg så jag kan träffa folk som inte är dryga, för på helger är alla glada, man kan försöka iaf.
 
Nu ska jag ut med hunden, pallaaaaaa, klockan är mycket, och jag behöver sova.
men de vill jag inte, för när klockan ringer imorgon kommer jag vara dö trött men måste gå upp.
SAME SHIT DIFFERENT DAAAAAY


Tumblr_m697u8nlyj1qmhggvo1_500_large
Tumblr_m9odkm6yeo1qmbhxbo1_500_large
Tumblr_m7fi916mal1ql145eo1_500_large

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0