EELIEIN @INSTAGRAM +SÅ KALLAD ENSAM VARG

Haha, nu har jag skaffat Instagram, följ mig där för här lär ni inte se så mycket mer av mig. 
Instagram: Eeliein (Elin Pettersson)
 
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
LÄS PÅ EGEN RISK, NI KANSKE INTE KOMMER ATT FÖRSTÅ NÅGONTING. 
-När jag var på öland skrev jag en skit lång antecking om människor i mitt liv, jag orkar inte skriva av och dela med mig av allt, för vem orkar bry sig egentligen?.
"Jag har fullt med underbara människor omkring mig och vänner som har mycket och absolut ingenting gemensamt med varandra, men jag finner alltid något gemensamt hos varje eftersom det bara är så, That's it.
 
Sedan har jag vissa "perioder" där jag kanske är med en polare eller flera polare någon vecka i sträck utan att träffa "de andra" eftersom att just då behöver jag umgås med dom för att må bra, och då gör jag det.
 
Människor som tar en förgivet funkar inte riktigt, tillexempel att jag alltid ska höra av mig eller komma med värsta fräcka ideérna så kan man lika väl dra, för jag behöver inga sånna personer i mitt liv. Men visst, ibland kan jag vara dålig på att höra av mig, men det beror antagligen på att jag har gjort det tusen gånger innan, att jag inte har tid, eller att något är fel, Simple as that.

De som känner mig vet att jag inte är någon såkallad "ensam varg" utan att jag vill ha och behöver vänner/folk omkring mig, (vem behöver inte de egentligen?), jag är social av mig, älskar att få andra att må bra, trivas i mitt sällskap och att träffa nytt folk, skapa nya "relationer/kontakter".
 
Men det finns en sak som seriöst är svårt för mig det är folk som ständigt är nere, folk som hatar livet, folk som sänder ut dålig energi, (Visst, alla kan vara nere i vissa perioder, det förstår jag för det är ju även jag), men jag har svårt att vara runt personer som sänder ut dålig energi, som är negativa eftersom att jag har lätt att bli det själv, men jag försöker alltid att hjälpa personen, ge personen en hjälpande hand, för jag är ganska förstående, men ifall personen inte vill ta emot någon "hjälp" utan bara blickar ner direkt så finns det inget mer jag kan göra mer än att vänta på "bättre tider för personen", och det är de jag har svårt med, jag har knappt tålamod till sånt för det får mig själv att må dåligt och att "sjukna ihop".
När jag är med vänner eller med andra människor är jag oftast glad och pratsam, men när jag drabbas av "min sjukdom" (haha)  "Jag orkar inte bry mig", då orkar jag verkligen inte bry mig om någonting. Då är det liksom, "stay with me and I will care, leave me and I don't give a fuck" och den inträffar tillslut i sånna lägen, så detta var mera typ bara en "varnings text" till mina vänner eller dom som jag har omkring mig.
För ifall jag slutar att bry mig så vill jag att ni stannar ändå.  Aww, gulligt av mig.
 
Texten blev jävligt lång ändå, knappt jag förstår den själv, hoppas ni tolkar den rätt! Men det var en bra text att säga "hejdå hejdå/för ett tag" här.  PUSS & KRAAAM!
 

Så folk, INSTAGRAM: EELIEIN -
Elin Pettersson

Kommentarer
Postat av: Sofie

Följer dig på ig nu :)

2012-07-23 @ 17:35:48
URL: http://themusicneverstops.blogg.se
Postat av: Anonym

Du är bäst bäst bäst Elin! Diggar dig hårt, och jag saknar dig ditt mongo. LOVE

2012-07-23 @ 21:04:56
Postat av: Frida

Lalalalala övre kommentaren är såklart från mig om du inte förstod det :)))))

2012-07-23 @ 21:20:00
URL: http://friida.blogg.se
Postat av: jonna

jag älskar dig.
jag tror på dig.
& jag saknar dig.

2012-07-25 @ 13:40:44
URL: http://amicitiadevita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0