fan, skulle ju inte skriva något mer jävla inlägg

hatar att tvinga mig själv att göra ingenting, spendera lite jävla tid med sig själv är hemskt och förjävligt! Man kunde likaväl ha gjort något roligt eller något som få en att må bra. Nu är jag hemma själv och kan göra vad fan jag vill, fyfan vad tråkigt. så nu ska jag tycka synd om mig själv,
Livet suger snopp när man umgås med sig själv, hejhej
 
+Kom hem från Ljungby idag, drog en sleeep over at Ida's place igår, grym tjej.
tänkte liksom bara slänga upp något positivt med livet. :)))))
 
 
Tumblr_m0oxw0ej6e1qlqncyo1_500_large

Kommentarer
Postat av: Chris

Är snart uppe i över 800 unika besökare varje dag och 8700 pageviews
Sååå, jag tänkte dela med mig av dessa besökare som tack till alla som hjälpt mig och skuffat fram mig.

Om du alltså är sugen på att ha möjlighet till 800 nya läsare på en dag, då har du chansen nu.
http://maskulint.se/okategoriserat/vill-du-bli-veckans-blogg/

2012-07-27 @ 23:17:22
URL: http://www.maskulint.se
Postat av: Frida

Hej du är bäst hejdå

2012-07-29 @ 12:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0