VILL FÖRSTÖRA MIG MED MERA FINT SKROT AND SO ON

Vad händer!? Har kommit fram till att jag vill ha smiley, hade varit fett snyggt. Men det blir ju inte lika snyggt för jag har ju min cp glugg, alltså kan jag inte ha den piercingen, men ska fixa gluggen en vacker dag, då jävlar. Så då funderade jag helt enkelt på en helt vanlig jävla tungpiercing, fint med lite bling bling i munnen. men fan, blir lite skrajj eftersom det antagligen gör as ont, smärtan vinner än så länge... Så ja, mina planer förblir drömmar ett tag till. Förutom en då, ska in till stan någon gång nu i veckan och köpa töjningar så jag kan töja lite till iaf. Vilket jag egentligen inte får, men ja, det är snyggt. Sjukt snyggt på killar också, oh my goood. :§§
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0