Du fick mig att skratta såhär, but never again? eller?

Har precis tränat innabandy, käkat, duschat osv. IMORGON ÄR DET FREDAG<333333333
fan vad glad jag blir!!! Hela helgen är planerad, vilket jag älskar. eller vem älskar inte det? höhöh

Imorgon så ska vi nog dra till simon, med alva & nån mer?, eller till växjö? ähfan nått av de,
de blir käka gytte och bara chilla lugnt allmänt tror jag? Sånt som märks! Haha
 
Sen på lördag ska jag supa skallen av mig med Sanna på någon fet stor feeest, och partajja helt fucking natten och vara helt underbart crayyzeee. <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
 
På söndag, ska jag dra mig upp och kolla på innebandy match och få ångest över måndagen. Söndagsgrejj
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0