han står på benen efter hundra år så livet är nog inte så farligt ändå'

Vårdcentralen: CHECK.
Fick sitta hur länge som helst på vårdcentralen och vänta innan jag kunde ta min äckel spruta. Den sista mot livmoderhalscancer, så nu slipper jag ta fler, skönt. Sedan hämtade jag ut nya "inte bli på smällen" piller, tufft.
 
När jag satt där och glodde så såg jag en gammal man, runt hundra år. Nej men typ.
Så tänkte jag att han hade ju också varit tonåring och ung som alla andra, han står på benen efter typ hundra år så livet är nog inte så farligt ändå. Han har säkert gått igenom allt, men ändå är han här. Ett tag till iaf. (haha

Så blö, man ska inte se tillbaka på saker och tro att inget kommer bli okey, hallå!? hur gammal är du!? det är fan massa år kvar att leva, så sluta dryga, ha kul istället, om du inte har något att göra så kan du väl iallafall slänga bort lite leénden till annat folk som iaf försöker att vara glada. ENJOOOY THAT.
 
+Ulrika har bakat bullar, det luktar i hela huset. & jag dör, för jag får inte äta något sånt. STACKARS MIG!!!!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0