Jag finns kvar, varje natt och varje dag.'

Vart med Sara igår dåju, drog ut en runda träffade flite folk, sedan följde vi en polare till en "fest", det var en tattar fest så jag och sara drog, typ 5pers... och jag fattar inte riktigt att jag kan ha festat med dom innan. Haha sorgligt. :( Fanns väl några få normala där. Men aja!

Sara sov över, chill, så slapp jag sova ensam här uppe hos morsan. Drömde cp drömmar, har aldrig drömt så mycket som jag gör nu, det äckliga är att jag kommer ihåg allt, varenda detalj.
 
Nu sitter jag och lyssnar på Anton Kristiansson och har precis startat tvättmaskinen, plockat in tvätt, & disk i diskmaskinen. Städat och fixat lite för idag kommer Mammi hem igen! Vi ska köpa kinesmat (hihi) och hyra någon rolig film om det finns någon? Bara ha en allmän hemmakväll som jag inte haft på länge. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0