Why don't we break the rules already?

Söndag, brukar vara den segaste dagen då man gör absolut ingening... Men idag var det ändring på det. Åkte in med Mammi till sammarkand och fixade mina Carolina Gynning glas. Sedan när vi var där inne passade jag på att springa in på Kicks och köpa en parfym, lacoste, kände för att testa någon ny liksom. 
Åkte även förbi mormor en sväng där jag piercade ett hål till i örat, får se om de blir yttligare några fler med tiden. Haha. Sedan hem för att packa och nu sitter jag hemma hos daddycool, svin trött är jag.
(orkar inte ladda upp bilder på de jag köpt osvvvvvvvvvvvvvv, another dayyyy)

Justeee, imorgon är det måndag, och jag längtar redan till fredag. Det suger att gå upp vid 06:00, dööööö.
 
Sen fuckkar min mobil med datorn så det går inte att slänga upp några bilder, får försöka från mobilen direkt då.
PS; Får ursäkta hur jävla glad jag ser ut på en av bilderna, haha))
 
 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Du är fin!

Svar: Aw Tack! Detsamma vännen!
Elin Pettersson

2012-09-02 @ 20:46:17
URL: http://themusicneverstops.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0