Because you don't destroy the person that you love.

(obs: natt-inlägg, dryga elin tar över, läs & njut, sovgott)
Händer de något kul snart eller?, allt är så jääävla uttjatat, same shit different day
Sen försöker jag att inte vara sådär tråkig som jag känner mig, så jag brukar skratta och prata.
Jag är glad att de är fredag imorgon, sista dagen att dryga i skolan, same shit different day.
Vill spela innebandy matcher även sitta och slösa bort dagar i sporthallen.
Supa ner mig själv med andra roliga personer, och glömma verkligheten för en natt.
Fortsätta leta efter lyckan som inte existerar brukar lyckas roa mig med. 
Nu har jag huvudvärk så jag håller på att smälla av, skola imon, same shit different day.
 
Fast, jag var faktiskt lycklig där ett tag, nu när jag tänker efter. Men vad spelar de för roll nu?
Just another story in the past.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0