PS, SITT INTE OCH LYSSNA PÅ DEPP LÅTAR!

Om man kanske skulle börja uppdatera som man gjorde en gång i tiden? och inte bara skriva massa jävla depp-inlägg? "Som en fjäril en varm sommardag". så kände jag mig idag. Det är konstigt hur allt kan förändras så fort, från allting till ingenting. Från något som en gång var bra till något bättre. Kanske är det solen som ger mig den där starka energin tillbaka, eller känslan att slippa vänta på någon.
Känna att det faktiskt blev bättre än vad man hade förväntat sig. Iallafall just nu, och jag hoppas den stannar kvar, för jag älskar känslan, den hade varit borta förlänge så jag hade glömt hur det kändes.
Men nu känns det såhär, gör vad du vill, gör ingenting, gör allting!
För liksom, vad spelar de för roll om 100år? 50år? 40år? 30år? 20år? 10år?, allt händer utav en anledning, bara ta det positivt, att tänka så har hjälpt mig jävligt mycket, och jag tror på det. På ödet. 
Allt som händer, händer utav en anledning
som du kommer ha nytta av längre fram i framtiden,
alla människor du möter ger dig alltid något nytt som du ska ta vara på, både bra & dåliga saker, allt som händer nu styrs utav ödet, oavsätt om vi vill eller inte. Allt kommer bli bra, och undertiden måste man se te till att leva och inte gömma sig, för då förlorar du bara tid, för allt kommer ändå bli bra så varför inte leva nu. inte sen, NU.
 
Kände för att skriva ner det här, för det är ju sant, allt kommer bli bra, om man inte ger det upp. Det finns människor som älskar dig, du kommer träffa ny männsikor som älskar dig, bara öppna ögonen och älska tillbaka. 
 
Blö, varför blev jag så positiv till livet nudå? Haha, det kommer finnas dagar då detta inte stämmer ett skit, kanske bara om några timmar? Vem vet? Haha, Aja... Träffat nya underbara människor som ger mig ny energi, GRYYYYMT! 
 
PS, SITT INTE OCH LYSSNA PÅ DEPP LÅTAR, DÅ BLIR MAN JU BARA MERA DEPP. HAHA!!
 
Trackback
RSS 2.0