WE STOPPED CHECKING FOR MONSTERS UNDER OUR BED.

förlåt för alla inlägg idag, inte ett ända, men jag kom precis hem, Okej för typ en stund sen, men iaf.
'
Får väl skriva hela dagen i ett inlägg, läs om ni pallar. Your choice.
'
Skolan --> Hem (i typ 20min) --> Med Sara till stallet,
'
Omg, jag har ridit idag (PÅ EN HÄST, OKEY!?), första gången på typ 4år!?, happychey, det var roligt. Mycket roligare att rida på privathästar än typ på ridskolor, händer inte så ofta så jag tog chansen!
'
--> Hem till sara --> BAKADE TÅRTA, till skolan imon, för vi har ju sådan tuff fika lektion, yey, (a
--> Till en "träff" med massa polare osv, Och så nu kom jag precis hem.
'
(har jag bara bilder från i måndags? samma tröja på varje bild, lol. (måndagsbilder is the shit!)''
Jag & Sara i måndags dåva.

Kommentarer
Postat av: MIN CENTIMETERKAMP

Lagom snygg brud !

2012-01-26 @ 00:31:32
URL: http://abstinens.blogg.se/
Postat av: Tea

sv: Haha detsamma! Kram :)

2012-01-26 @ 02:39:43
URL: http://nafsdraken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0