FATTAR INTE RIKTIGT MIN STYLE MED LIVET

Nej, fattar inte riktigt min style med livet, vaknade idag och började vandra iväg förlångt i mina tankar så jag tyckte att allt sög och var onödigt. Men ah, allt suger väl ifall man inte gör något åt det.
Så då bestämde sig minsann elin för att göra något åt det, ställa sig i speglen och räcka fuck you och se arg ut var en idé, funkade väl. Haha, Nejmen, kära vänner räddar mig alltid i dessa stunder, kärlek till er. hihih 
Kära Madde vännen kommer bort till mig ikväll, sen ska jag/vi hänga med skit philip grabben och COMPANYY. Kommer bli grymt! 
 
Musiken har också hjälpt mig att rädda denna dagen, wiho, LYSSNA PÅ DESSA GODINGAR!:
 
 

Kommentarer
Postat av: MissNosebleed - En av Sveriges största Alternativa Konstblogg!

sv: hahaha men aaw xD

2012-07-15 @ 15:58:43
URL: http://missnosebleed.blogg.se
Postat av: frida

jag saknar dig och vi träffades i torsdags...

Svar: Saknar dig med vännen, fuck att du kommer hem när jag åker:((
Elin Pettersson

2012-07-15 @ 22:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0