All those fairy tales are full of shit!

Skolan var inte så dryg trotts allt, tur det! Skulle egentligen spela bas, men orkar inte, tror jag ska sluta.
Få lite fler förändringar. Det är alltid skönt ju!
 
Aja, sitter och raderar alla jävla konversationer på mobilen, tar ju 100år. Kommer kännas tomt utan några alls nu, :(( Haha, så text me okey?:* 
 
OCH VET NI, PÅ FREDAG SKA JAG BOWLA, hahahahah dör, kommer förlora och aldrig spela igen. sen ska jag feeesta med fina vänner!:* Ballt va? jafyfan, helt otroligt. hahah...
 
+Det regnar, och jag älskar det. Då kan man göra ingenting utan att få ångest ju!!! +sol nu, haha faan
 
 
 
Langar upp en old piiic, love it. ser glad ut, så jag tror att de var partajj.
 
 
All those fairy tales are full of shit
All those fairy tales are full of it.
One more fucking love song, I'll be sick.
One more stupid love song, I'll be sick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0